კრიტერიუმები
|
აღიქვამს წამოჭრილ
პრობლემას
|
ისმენს და ადეკვატურად
პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
|
იგებს და აანალიზებს
სხვის ნააზრევს
|
ეფექტიანად
იყებებს განკუთვნილ დროს
|
კორექტულად
იყენებს ტერმინოლოგიას , მათემატიკურ აღვნიშვნებსა და სიმბოლოებს
|
1.
|
|||||
2.
|
|||||
3.
|
|||||
4.
|
2.საშვალო
3.კარგი
შეფასების რუბლიკა
კრიტერიუმი
|
ძალიან
კარგი -10
|
საშვალო-
9-8
|
საშვალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
|
ჯგუფის მიერ სამუშოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად
და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული,და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედე
ბისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედ
ბისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედები
სა და აზრთა გააზრების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს.
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
|
უჭირთ დროილ ლიმიტის დაცვა
|
||
თანამშრომლობა
|
ფგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური , ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური
ურთიერთობები იყო
|
ფგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძრითადად
პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ
წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორისაე შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემო
|
|
No comments:
Post a Comment