შეფასებები

შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
აღიქვამს წამოჭრილ პრობლემას
ისმენს და ადეკვატურად პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
იგებს და აანალიზებს სხვის ნააზრევს
ეფექტიანად იყებებს განკუთვნილ დროს
კორექტულად იყენებს ტერმინოლოგიას , მათემატიკურ აღვნიშვნებსა და სიმბოლოებს
1.





2.





3.





4.






განმარტება 1. სუსტი                            
                      2.საშვალო
                      3.კარგი








შეფასების რუბლიკა
კრიტერიუმი
ძალიან კარგი -10
საშვალო- 9-8
საშვალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული,და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედე
ბისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედ
ბისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედები
სა და აზრთა გააზრების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს.
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს.
უჭირთ დროილ ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ფგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური , ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
ფგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძრითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორისაე შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო


No comments:

Post a Comment